Asiat vs. Svensk

C: Kolla på dessa killar Amy.. ser dem inte exakt likadana ut? Jag faller verkligen för den typen.
A: Inte min typ, jag gillar bara asiatiska killar.
C: Jag gillar mörkblonda svenska pojkar.
A: Nä, asså jag gillar inte svenska killar.
C: Ja men har du pratat med ngn snygg svensk kille då? typ ngn killkompis?
A: Nej... eller vad räknas som snygg?
C: ...som du tycker är snygg.
A: nja ...asså svenska killar är inget för mig. Vrf har jag bara fula asiatiska killkompisar förresten?
C: asiatiska killar är ganska fula.
A: Japp, där har vi min typ... fula asiatiska pojkar. Vrf har jag annars så många killkompisar som är det?
C: jag gillar ditt sätt att tänka gumman...

Kommentarer
Postat av: Richard

Antar att jag räknas till en av dem då ..

2010-11-18 @ 23:24:46
URL: http://appative.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0